torstai 19. huhtikuuta 2012

Kevät toi, kevät toi muurarin, kevät toi, kevät toi maalarin...

No niin, tänään mä pääsin sitten aloittamaan maalaamisen, jota mä olin odottanut jo pitkään! Mielikuvissani mä olin ajatellut, että muutamassa päivässä sutaisen maalit jo moneen pintaan ja hups vaan raksa muuttuu silmissä asuttavan näköiseksi. Joo...hups vaan tosiaan... Koko päivän (jotakuinkin 8h) mä maalasin ja lopputuloksena sain kaksi yläkerran makkaria maalattua EKAAN KERTAAN.  Toinen kerros pitäisi vielä maalata niihinkin huoneisiin. Juu eli ei valmistu ensi viikolla meidän raksan maalaukset, katsotaan tilannetta uudestaan parin kuukauden päästä! ;-)

Mutta hyvin käytäntö alkoi opettaa tuota maalaamista. Paras tulos tuli kun suti ensiksi superlon-pensselillä vahaa epämääräisesti seinälle ja levitti sitten vahan vanhan t-paidan riekaleella. Kun vaha oli kuivunut jonkun verran niin sitten kävi vielä pinnat läpi puhtaan t-paidan kanssa ja hankasi epätasaiset vahakertymät tasaiseksi. Nyt on hartiat jumissa. Seuraava lastenhoito on varattu reilun viikon päähän, joten on tässä nyt hyvin aikaa vetreyttää hartialihaksistoa.

Yksi kerros Osmo Colorin peittävää valkoista

Mutta jotain hienoa edistystä meillä kuitenkin tapahtui! Takkamuurari joutui viime viikolla siirtämään muurauspäivää, mutta tänään tuli sitten paikalle ja yhdessä päivässä sai takan muurattua. Kyllä se vaan on nyt hieno!

Tulikivi KTLU2037/91 vähän muutettuna

Tuosta kuvasta on nyt vielä pakko kommentoida, että jostain ihme kulmasta mä olen kyllä onnistunut sen nappaaamaan, sillä ei meidän takka kyllä oikeasti ole noin massiivinen, miltä se tuossa kuvassa näyttää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti